prettylittleliarsdiary

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av - A - 21 januari 2013 14:58

Hej bloggen!


Jag tänkte berätta lite om mig själv, men jag har aldrig haft en blogg förut så jag skulle vilja vara lite anonym och kalla mig för A.

Jag skriver om TV-serien Pretty Little Liars som handlar om Aria, Spencer, Emily och Hanna var ett gäng tjejer som fördes samman av den väldigt sociala Alison. Allt är bra tills Alison mystiskt försvinner. De fyra tjejerna tappar kontakten i och med Alisons försvinnande tills ett år senare när Alisons kropp hittas nedgrävd innanför grindarna i hennes eget hem. Tjejerna tar upp kontakten för att sörja med varandra och ens innan de hunnit gå på Alisons begravning får de skrämmande meddelanden från en okänd person som kallar sig för 'A' som hotar att avslöja deras mörkaste, djupaste hemligheter. De fyra flickorna gör allt för att försöka lista ut 'A' sanna identitet som för dem närmare varandra.


Bara så ni vet, rubrikerna kommer vara ett av A´s meddelanden men om det kommer vara lite skvaller-inlägg eller bara nyheter så kommer det vara vanliga rubriker. Om ni vill så kan ni kommentera lite och sånt där och läsa bloggen såklart. Just nu så håller jag på och se på säsong 3 som jämt nyss har släppt. Den finns inte på cdon.com än sålänge, men man kan kolla på:

http://swefilmer.com


Hoppas ni kommer följa, läsa och kommentera. Jag ska göra mitt bästa för att uppdatera så ofta jag kan! Hoppas vi ses snart igen!


- A


 

A A A A A A A A A A A A A A A A A A A A

Presentation


Hej och välkommen till denna fansiten om Pretty Little Liars! Bloggen uppdateras av nyheter från TV-serien! Hoppas ni kommer följa bloggen och läsa mycket!

Sincerely, A

Fråga mig

0 besvarade frågor

Aria Montgomery

Namn: Lucy Hale

 

Ålder: 23 år

 

Yrke: Skådespelare, sångerska

 

Roll i PLL: Aria Montgomery

 

Pojkvän (PLL): Ezra Fitz

Emily Fields

Namn: Shay Mitchell

 

Ålder: 25 år

 

Yrke: Skådespelare, modell

 

Roll i PLL: Emily Fields

 

Flickvän (PLL): Maya St. Germain, Paige McCulles, Samara Cook

Spencer Hastings

Namn: Troian Bellisario

 

Ålder: 27 år

 

Yrke: Skådespelare

 

Roll i PLL: Spencer Hastings

 

Pojkvän (PLL): Toby Cavanough

 

Hanna Marin

Namn: Ashley Benson

 

Ålder: 23 år

 

Yrke: Skådespelare, modell

 

Roll i PLL: Hanna Marin

 

Pojkvän (PLL): Caleb Rivers

Övriga karaktärer

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards